STISKE SPLETNEGA NAKUPOVANJA

Nekaterim se zdi naravnost fantastično zaradi svoje priročnosti, spet drugi ga ne marajo ker so pristaši tradicije. Kljub vašemu pogledu nanj je spletno nakupovanje dandanes neizogiben del našega vsakdana. S porastom priljubljenosti tehnologije, se je na internet preselilo tudi nakupovanje. Je priročno, hitro in enostavno. Kaj je boljšega kot pa to, da lahko sediš na svojem udobnem kavču, opraviš nekaj klikov, in že te pred vrati naslednji dan čaka paket!? Izkaže se, da veliko.

 

Spletno nakupovanje ne pride brez svojih muh. Da lahko končno oblečemo tisto prelepo obleko na vroč zmenek ali pa nov kostim v službo, se moramo kar pošteno namučiti. To je postalo še kako vidno v luči pandemije, ki je pretresla svet leta 2020. Ta je namreč spletnim trgovinam prinesla kar 30% več strank in dobička, kot pa če bi še naprej poslovali “na klasičen način”. Prepričani smo, da ste si tudi sami v času karantene zaželeli sproščujočega večera, kjer brskate po spletu in si privoščite kakšno stvar tu ali tam. Otroke ste tako poslali v posteljo in se usedli za računalnik da preverite kakšne vroče ponudbe stojijo za ekranom. In že naletimo na probleme…

 

S čim vse se spopadajo ženske ko nakupujejo modne kose preko spleta?

 

 

1. Plačati je treba položnice, ne pa kupovati dodatna oblačila

Za večino izmed nas je nakupovanje nekaj, kar nas sprošča in veseli. V trgovino ne vstopimo z natančnim spiskom tega kar potrebujemo, pravzaprav niti ne vemo kaj si želimo. Vemo pa, da si želimo takoj. Ko dobimo potrebo po nakupovanju jo želimo potešiti. Vendar se z vsako minljivo minuto v nas naseli več in več dvoma… Sploh če nakup prespimo.

V košarico smo si navdušeno dan prej naložili kup stvari, a se odločili, da bomo z nakupom počakali do naslednjega dne. “Jutri bo v ponudbi že kaj boljšega” ali pa “morda bodo kmalu popusti in bom enako stvar dobila za nižjo ceno,” si rečemo. Naslednji dan nas zagrabi slaba volja ali pa doživljamo zgolj še en povprečen dan in splošno nezadovoljstvo, ko nas mediji nenehno hranijo z negativnimi informacijami. Vrnemo se v pravi svet in ustaljeno življenjsko rutino, v kateri najdemo milijon razlogov zakaj denarja ne bi smeli zapraviti na sebi ampak na svojih otrocih, novih kuhinjskih pripomočkih ki jih potrebujemo, prenovi vrta in varčevanju za hude čase…

Nikoli si nič ne privoščimo, ker tega kar si želimo ne kupimo takoj in ker na to močno vpliva razpoloženje. Vsak dan postajamo bolj skeptični do svojega nakupa in ga na koncu nikoli ne izvedemo. Konec koncev sebe ne smemo postavljati na prvo mesto saj drugi to bolj potrebujejo kot mi. Ni res, kdaj je treba razvajati tudi sebe, drage dame.

 

 

2. Preširoka ponudba

Sliši se nesmiselno, kako je vendar lahko ponudba preširoka? Večja kot je, bolje je, saj imam na voljo več izdelkov! Strokovnjaki menijo, da je to napačna predstava. Psihologi trdijo, da je izbira med velikim številom produktov psihično naporna. Stranke hitro zagrabi stres in frustracija, ko jim je ponujeno neskončno število možnih izbir brez podpore in nasveta kot so ga navajene v trgovini. To hitro postane problem, sploh če smo med tistimi, ki se težje odločijo in najdejo kose, ki jim zares pristojijo. Nekaj časa se še prebijamo čez valove oblačil v modnemu morju a nato hitro izgubimo motivacijo za nadaljevanje. Na koncu iz trgovine odkorakamo praznih rok, saj ne želimo denarja zapraviti na oblačilih, ki nam kasneje ne bodo všeč in ki smo jih kupili samo, ker smo si zaželeli novo obleko.

 

 

3. Modeli vs. resnični svet

Pri nakupovanju preko spleta nikoli ne veš kaj te čaka. Seveda so trgovine poskušale zmanjšati naš dvom z uporabnimi videoposnetki, kjer se da razbrati kako se material giblje, pada na obline in kako izgleda pod različnimi svetlobami. Vendar pa še vedno ne vemo kako bodo oblačila izgledala na NAS. Ste že kdaj naročili prečudovit kos oblačila, ki je na fotografijah spletne trgovine izgledal fantastično, na vas pa je bil oprijet na napačnih mestih in ohlapen povsod kjer ne bi smel biti. Ko ste si ga nadeli ste se počutili kot da nosite vrečo krompirja, zato ste ga raje zabasali na dno omare, kamor se še svetloba ne prebije. Kljub temu, da smo seznanjeni z materialom, debelino in podobno, nikoli zares ne moramo trditi da nam bo določeno oblačilo ustrezalo brez pravega znanja. To nas prinese do naslednjega problema…

 

 

4. Vračila

Ko se čez vse te težave končno dokopljemo do konca nakupa si kar oddahnemo. Olajšanje pa se razblini ko nov modni kos pomerimo. V trenutku ugotovimo, da nam ne ustreza in da je bil denar izgubljen. Tako se začne naporen proces. Imamo dve možnosti: izgubljati čas z vračilom (+ poštnino, zamenjavo, vračilom denarja,…) ali pa prihraniti čas in živce ter zgrešen nakup enostavno preboleti in modni kos zatlačiti na dno omare. Nič od tega ni idealna opcija in če se le da izberemo tretjo: PRAVILEN NAKUP

 

KAKO DO PRAVILNEGA NAKUPA PREKO SPLETA?

Čeprav ima spletno nakupovanje svoje slabosti še vedno velja za eno najbolj priročnih storitev. Je hitro in enostavno in njegove oblike postajajo vse bolj raznolike zahvaljujoč njegovi hitri rasti. Seveda še vedno obstajajo težave s katerimi se srečuje vsak izmed nas, vendar temu ne rabi biti tako. Skrivnost leži v poznavanju svojega telesa in tega kaj mu pristaja.

Povprečen človek ne ve kako se različni kroji, barve in stili skladajo z njegovim telesom in obrazom. Na fotografijah so modeli načrtno oblečeni v kose ki se ujemajo z njihovimi oblinami, barvo las in kožo. Zato se s takimi ne moremo zadovoljiti in avtomatsko določiti, da bo določena obleka pristajala tudi nam samim.

Prav tako nas veliko podleže pritiskom trendov, ki niso nujno v skladu z našo postavo. Ko so bile v modi ohlapne obleke v obliki šotora seveda niso pristajale peščenim uram. Obleci se moramo zase. Če imamo bujno oprsje in ga želimo skriti moramo vedeti, da puliji verjetno ne bodo pravi za nas in če je naš obraz okrogle oblike se moramo izogibati okroglim očalom. Še vseeno pa to ne pomeni, da se ne moremo obleči v oblačila, ki našo lepoto poudarijo – le vedeti moramo kako. Kako z različnimi odtenki poudariti svojo zagorelo polt ali pa kako z raznimi kroji pokazati svoj izjemno ozek pas.

 

In ker tega sami ne vemo velikokrat streljamo v prazno in zgrešimo pri nakupih. Ali ste že kdaj seštevali koliko denarja ste odšteli za oblačila ki sedaj samo stojijo v vaših garderobnih omarah? In za tista, ki ste jih oblekli zgolj enkrat in se nato odločili, da vam enostavno ne ustrezajo? Naše omare bi morale biti polne oblačil, ki jih radi nosimo, da bi se pritoževanje nad tem da “nimamo nič za obleči” končno nehalo.

 

Da bi preprečili izgube denarja, zapravljanje časa z vračili, kolebanje med tem in onim kosom ter ugibanje ali vam bo določen kos ki ga obožujete sploh pristajal je tu za vas ONLINE STILIST! Pošljite nam svojo fotografijo in svojo košarico ali najljubšo spletno stran. Da se o vas in vašem stilu naučimo še več, nam lahko pošljete tudi nekaj svojih nedavnih nakupov. S temi informacijami bo stilistka iz vaše košarice izločila kose, ki za vas absolutno ne bodo primerni in za vas poiskala tiste ki bodo hvaležni tako vam kot vašemu telesu. Ali pa prazno košarico napolnila z oblačili, ki jih boste radi nosili še leta in leta.

Naj vaš denar ne pristane v oblekah na dnu omare. Raje ga zapravite za kvaliteten nakup, ki vam bo še dolgo služil.

 

Cena storitve: 55€